TEORIA NAGRODY I KARY. Teoria ta ma najszersze zastosowanie wśród powszechnie uznawanych teorii uczenia się. Utrzymuje ona, że ludzie nauczą się czynić to, za co są nagradzani, i nauczą unikać tego, za co ich się karze. Zgodnie z tą teorią postępowała matka Toma, myjąc mu usta mydłem. Teoria ta zawiera zarówno prawdę jak i fałsz, podobnie jak większość tradycyjnych teorii uczenia się. Prawdą jest, że ludzie starają się postępować w sposób dający zadowolenie, a unikać takiego zachowania się, które może sprawiać ból lub prowadzić do frustracji. Zasada ta była doświadczalnie...
Spośród 500 dodatkowych badań klinicznych ukończonych podczas przeglądu tego artykułu uzyskaliśmy podobną wydajność diagnostyczną, wynoszącą 26% (dane nieukazane). Wcześniejsze badania wykazały, że 31% pacjentów z niespecjalnymi, sporadycznymi przypadkami niepełnosprawności intelektualnej (16 z 51 pacjentów) i 13% osób z ciężką niepełnosprawnością intelektualną (13 z 100) może otrzymać określoną diagnozę molekularną za pomocą Aspekty sekwencjonowania generacji.11,12 Szybkość diagnostyczna 25% w naszym badaniu klinicznym może wynikać z różnych kategorii prezentacji; 200 z 250 pacjent...
Nie jest jasne, czy doustny inhibitor edoksabanu czynnika Xa może być alternatywą dla warfaryny u pacjentów z żylną chorobą zakrzepowo-zatorową. Metody
W randomizowanym, prowadzonym metodą podwójnie ślepej próby badaniu nieinnościowym losowo przydzielono pacjentów z ostrą żylną chorobą zakrzepowo-zatorową, którzy początkowo otrzymywali heparynę, w celu uzyskania edoksabanu w dawce 60 mg raz na dobę lub 30 mg raz na dobę (np. W przypadku pacjenci z klirensem kreatyniny 30 do 50 ml na minutę lub o masie ciała poniżej 60 kg) lub w celu otrzymania warfaryny. Pacjenci otrzymywali badany lek prz...